tisdag, november 01, 2011

Konstigt väder...


Jaha..då var vi inne på November månad & vi har världens konstigaste väder!
I går kväll gick jag ut med vovvarna  kl 21.30 & å då visade termometern 12,7 grader
när jag la mig sån ca 24.00 visade den 16grader....sen vaknade jag vid 02.00 & var
bara tvungen att kolla då med....då visade den 18grader!!! Hur konstigt är inte det?
Så idag är det mulet med en & annan regndroppe men det är 18 + grader... hehe

Nu ska jag vara lite huslig & dammsuga & tvätta golv...sen blir det en stund vid symaskinen
efter jag & grabbarna har gått en tur i det varma vädret *ler*

ha det gott...

1 kommentar:

Malin sa...

Konstigt väder här i Karlstad med, jag som vill ha kyla & snö nu!
En månad kvar vännen, sen får man explodera i julpynt ;)
Men du förresten, du ska SOVA på nätterna, inte leka meterolog ;) *fniss*
Ha en fin dag, kram!