lördag, oktober 29, 2011

Tiaras kläder...

Tråkigt nog så passade inte regndressen som jag gjorde...så det är väldigt viktigt när man syr i fasta tyger att kunden har mätt sin hund väldig noga. Men Tiaras matte beställde istället två fleecedressar en dubbel & en enkel så då hoppas jag att dessa passar prinsessan Tiara så att hon slipper att frysa i vinter.Tiara's matte var lite nyfiken på hur dom blev så här kommer några bilder till dig Mariell i väntan på att dom kommer fram till er i Tromsø. :)


Dubbel fleecedress


Fodrad med supermjuk frottèfleece

Enkel fleece med love & ♥ på ryggen



Så då får vi hoppas att dessa passar till Tiara! :)
Mitt nästa uppdrag är en Harley Davidson dress med luva till en liten kille i Sverige!

Ha en fin helg...



2 kommentarer:

Mariell og Tiara sa...

de ble kjempefine :) Gleder meg :)

Vicky sa...

Vad du är duktig på att sy! Jag syr också egna overaller till mina två (och stickar tröjor med jämna mellanrum) men dom ser alltid väldigt hemmagjorda ut :-)