torsdag, november 10, 2011

Kines i fotostudio...

Zappo FroskePrins...har med sin matte varit på photoshoot hos en fotograflärling som
som har tagit jättefina bilder av Zappo & hans matte, hennes blogg hittar ni här Regnlandet
& hon hade tagit en bild på Zappo när han hade på sig overallen & halsbandet jag har sytt :)
så jag frågade om jag fick visa det här på bloggen...& det fick jag,tog och lånade en bild till
för den tyckte jag var så tuff!

♥Snyggingen♥


♦Tuffingen♦

sista bilden är ju bara såååå cool....är bara motorcyckelen som fattas! 
Zappo hade varit jätteduktig i studio & gjort allt fotografen bad om!! :) Jag hoppas verkligen att
Lena-Therese lägger ut resten av bilderna som hon tog för dom vill iaf jag se.

Tusen tack Lena för att jag fick låna bilderna....du kommer att bli en kanonfotograf! :)

4 kommentarer:

Malin sa...

Äntligen ett inlägg & vilket underbart sådant! Underbara bilder på en underbar kines! & vilka fräcka kläder!! :) hoppas att ni får en skön helg! Kram

Samona sa...

Vilka härliga bilder :)
Ja, vi håller tummarna att Lizzie inte har fått något konstigt.. Hoppas att det "bara" är en infektion..

Lizzie pratar alltid, har försökt att lära henne tyst oxå men det går inte.. Haha! Så söta små snackisar :P

Marina sa...

Hejsan!
aa=) han är så go så=).

Tack så mycke=).
Fräcka hundarnas kläder är=)

Samona sa...

Sv: Ja, det känns skönt, hoppas bara hon svarar på behandlingen..